دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴
کد مطلب : 2533
جالب است ۱
برهان خبر - نمایندگان مجلس معتقدند که در شرایط فعلی انتخابات ضرورت دارد تا نیروهای انقلاب و اصولگرا بر روی یک گزینه که اصلح بوده و برنامه ریز با محوریت حل مشکلات اقتصادی است، وحدت کنند.
نیروهای انقلاب بر گزینه برنامه ریز با محوریت حل مشکلات اقتصادی وحدت کنند  
به گزارش خبرنگار برهان خبر، در حالی به روز انتخابات ریاست جمهوری دور چهاردهم در هشتم تیر نزدیک می شویم که جبهه انقلاب پنچ نامزد در این انتخابات دارد. محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی زاده و مصطفی پورمحمدی. 

با توجه به احتمال پخش شدن آرای نیروهای انقلاب بین این پنچ نامزد، این ضرورت احساس می شود که باید یک ائتلاف و وحدتی بین نیروهای انقلاب صورت گیرد. البته روز شنبه هاشمی قاضی زاده یکی از کاندیداها از احتمال کنار رفتن نامزدها به نفع نامزد اصلح، سخن گفت. 

در همین زمینه خبرنگار برهان خبر با موضوع «ضرورت وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب» به سراغ نمایندگان مجلس شورای اسلامی رفته است. 

متن زیر حاصل گفتگو با 2 نماینده مجلس دوازدهم است. 

وحدت و پرهیز از اختلاف سفارش قرآن است
 
علاء الدین بروجردی نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار برهان خبر گفت: وحدت و پرهیز از اختلاف یک اصل قرآنی است و قرآن به ما تاکید کرده که نزاع نکنید چون شکست می خورید. 

وی تاکید کرد: منطق و عقلانیت حکم می کند که از نامزدهای انتخابات شاهد یک حرکت انقلابی و اصولگرایی باشیم تا ظهور و بروز قدرتمندانه را در صحنه انتخابات در هشتم تیرماه شاهد باشیم و انشاالله بتوانیم در سطح منطقه و جهان یک عرض اندام قدرتمندانه ای را به نمایش بگذاریم. 
  
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پرکاری را یکی از الزامات ویژگی رئیس جمهور آینده دانست و گفت:  یکی از ویژگیهایی که شهید بزرگوار دکتر رئیسی داشت، پرکاری ایشان بود و همان خصلتی که نسل اول انقلاب داشتند. در حال حاضر هم نیازمند چنین رئیس جمهوری هستیم. 

بروجردی اضافه کرد: با توجه به مجموعه عقب ماندگی ها در کشور و با توجه به نیاز به یک حرکت جدی جهادی، اگر رئیس جمهور بخواهد با ساعت و سیستم اداری کار کند، طبیعی است که وزارتخانه های موفقی نخواهد داشت و مشکلات مردم حل نمی شود. 

وی گفت: بنابراین عنصری که بتواند اینگونه جهادی و با قدرت و در عین حال با برنامه باشد، رئیس جمهوری است که منطبق بر نیازهای روز جامعه و این مقطع انقلاب حرکت کند. 

نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی یکی از نیازهای روز جامعه را مساله اقتصادی دانست و افزود: ما باید با یک حرکت جهادی و توام با عقلانیت و استفاده از ظرفیت های درون مرزی و برون مرزی مشکل اقتصادی مردم را هر چه سریعتر حل کنیم  بطوریکه آثار آن بر سر سفر مردم مشاهده شود. 
 
وحدت نیروهای انقلاب، پیروزی را قطعی می کند 

حسنعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی هم معتقد است که نیروهای انقلاب باید وحدت کنند و با توافق همه، یک کاندیدا در انتخابات داشته باشند. 
 
وی با بیان اینکه وحدت نیروهای انقلاب پیروزی را قطعی می کند، افزود: با چند نامزد قطعا رای نیروهای انقلاب پخش خواهد شد و شاید نتوان نتیجه خوبی از انتخابات گرفت. 
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم خواهان حل مشکلات معیشتی و اقتصادی هستند، تصریح کرد: باید روی گزینه ای که برای حل مشکلات مردم برنامه دارد و در عین حال با اقبال مردم روبروست، اجماع کرد. 
 
حاجی دلیگانی با بیان اینکه در شرایط فعلی به یک مدیر جهادی، دارای برنامه، توانمند و دلسوز نیاز داریم، اضافه کرد: شهید رئیسی در بین مردم بود و برای خدمت به مردم و حل مشکلات آنها شبانه روز در تلاش بود. ما باید رئیسی جمهوری انتخاب کنیم که مسیر شهید رئیسی را ادامه دهد و مشکلات مردم را از مشکلات خود بداند. 
 
وی گفت: قطعا وحدت و ائتلاف نیروهای انقلاب می تواند پشتوانه مردمی قوی برای نیروهای انقلاب و رئیس جمهور آینده ایجاد کند و هر چه رئیس جمهور با رای بالا انتخاب شود، بازتاب بین المللی آن برای نظام بیشتر خواهد بود.
https://borhankhabar.ir/vdce.x8wbjh8nx9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما