سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : 2543
جالب است ۰
برهان خبر - پس از عدم احراز صلاحیت کاندیدای مورد نظر جریان علم‌الهدی و نیلی از سوی شورای نگهبان، محسن منصوری (فرد معتمد و بسیار نزدیک به برادران نیلی) که هنگام ثبت‌نام محمدمهدی اسماعیلی به عنوان نامزد انتخابات، وی را در ستاد انتخابات کشور همراهی کرده بود، به یکباره نامه مرخصی خود را به شکل علنی منتشر و به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی مشغول فعالیت شد.
غیبت منصوری و بلاتکلیفی در نهاد ریاست جمهوری/ نارضایتی مخبر از مرخصی منصوری
به گزارش برهان خبر، پس از عدم احراز صلاحیت کاندیدای مورد نظر جریان علم‌الهدی و نیلی از سوی شورای نگهبان، محسن منصوری (فرد معتمد و بسیار نزدیک به برادران نیلی) که هنگام ثبت‌نام محمدمهدی اسماعیلی به عنوان نامزد انتخابات، وی را در ستاد انتخابات کشور همراهی کرده بود، به یکباره نامه مرخصی خود را به شکل علنی منتشر و به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی مشغول فعالیت شد.
اگر چه مشخص نیست این جریان با وجود احتمال قریب به یقین کاندیداتوری سعید جلیلی، چرا از همان ابتدا به حمایت از او نپرداخته و تلاش کردند اسماعیلی را به عنوان کاندیدای مورد نظر خود معرفی کنند و در این راه حتی (با جمع‌آوری استشهاد از تعداد قابل توجهی از اعضای دولت) مشورت مومنانه نیز به شورای نگهبان دادند، اما به هر حال حضور منصوری به عنوان رئیس ستاد انتخابات جلیلی مشکلات زیادی را برای نهاد ریاست جمهوری که حالا دیگر سرپرست ندارد، ایجاد کرده است.
شنیده‌ها حاکی از آن است محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری نیز با این اقدام منصوری موافق نبوده و در چندین محفل این نارضایتی را اعلام نیز کرده است.
مرخصی منصوری بدون معرفی جانشین یا جایگزین باعث شده روند اداری و مالی نهاد ریاست جمهوری با مشکلات و اختلالات جدی مواجه شود.
https://borhankhabar.ir/vdcf.jd0iw6dtmgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما