سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴
کد مطلب : 2567
جالب است ۰
برهان خبر - نمایندگان مجلس شورای اسلامی معتقدند که محمدباقر قالیباف از بین کاندیداهای ریاست جمهوری اصلح است و اگر جبهه انقلاب ائتلاف کنند، پیروز این انتخابات خواهند بود. 
قالیباف کاندیدای اصلح است/جبهه انقلاب ائتلاف کند 
به گزارش خبرنگار برهان خبر، 10 روز دیگر و در روز جمعه هشتم تیر، انتخابات ریاست جمهوری دور چهاردهم برگزار می شود که جبهه انقلاب پنچ نامزد در این انتخابات دارد. محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی زاده و مصطفی پورمحمدی. 

خبرنگار برهان خبر با موضوع کاندیدای اصلاح کیست و ضرورت ائتلاف جبهه انقلاب در انتخابات، به سراغ نمایندگان مجلس رفته است. 
 
تسلط قالیباف بر قوانین کشور  

حجت الاسلام و المسلمین جواد نیک بین نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برنامه های تلویزیونی و اولین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را دیده، گفت: در این برنامه ها و مناظره مشخص بود که آقای قالیباف دارای برنامه و ایده برای حل مشکلات کشور است. 

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات کشور اجرا نشدن بخشی از قوانین از سوی مسئولین دولتی است، افزود: از آنجا که دکتر قالیباف چهار سال سابقه ریاست مجلس را در کارنامه دارد، به قوانین کشور بخصوص قانون برنامه توسعه و قانون بودجه سالانه مسلط است و به همین دلیل در اجرای قانون موفق عمل خواهد کرد. 

نماینده کاشمر در مجلس آشنائی با مشکلات از دیگر ویژگی دکتر قالیباف است، اضافه کرد: آقای قالیباف با چالش ها و مشکلات کشور آشنائی دارد و در سفرهای استانی در طول مجلس یازدهم این شناخت وی بیشتر هم شده است. 

حجت الاسلام نیک بین با بیان اینکه تجربیات دکتر قالیباف از وی بعنوان یک مدیر تراز انقلاب ساخته، اضافه کرد: آقای قالیباف در 45 سال گذشته همواره در خدمت مردم و نظام بوده و ضمن احترام به همه کاندیداهای انتخابات پیش رو، اینجانب مثل برخی از همکارانم، ایشان را اصلح می دانم. 

وی با دعوت همه نامزهای جبهه انقلاب به وحدت، تاکید کرد: اگر کاندیداهای جبهه انقلاب ائتلاف و از پراکندگی آرا، جلوگیری کنند، قطعا پیروز انتخابات خواهند بود. 
 
ضرورت ائتلاف جبهه انقلاب و معرفی یک نامزد 

محمدصالح جوکار نماینده یزد هم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگی های یک رئیس جمهور گفت: معیارهایی که مقام معطم رهبری برای یک رئیس جمهور فرمودند، کارآمدی، خستگی ناپذیری، خدمت صادقانه برای مردم و پرکاری است. 

وی با تاکید بر اینکه سبک مدیریتی رئیس جمهور شهید باید تداوم یابد، اظهار داشت: آنچه از دولت سیزدهم در ذهن و خاطر مردم است، خدمت صادقانه و با اخلاص بود که این مسیر باید تداوم یابد. 

نماینده یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: از نهم تیر مردم باید احساس کنند که رئیس جمهوری انتخاب کردند تا مشکلات آنها را حل کند و عزمش خدمت به آنهاست. 
جوکار اضافه کرد: امیدواریم مردم در روز هشتم تیر رئیس جمهور توانمند که برای برای آینده کشور برنامه دارد، انتخاب کنند. 

وی با اشاره به پنچ نامزد جبهه انقلاب گفت: ضرورت دارد تا نامزدها ائتلاف کنند و اگر با همین ترکیب بخواهند در انتخابات حضور داشته باشند، درست نیست چون ممکن است اتفاقاتی بیفتد که نتیجه آن خوشایند نباشد. 

نماینده یزد در مجلس شورای اسلامی افزود: باید از درون جبهه انقلاب یک نامزد اصلی داشته باشیم و مابقی افراد بهتر است از نامزد اصلح حمایت کنند.

بالگرد حامل شهید رئیسی روز یکشنبه 30 اردیبهشت در منطقه ورزقان آذربایجان شرقی سقوط کرد که رئیس جمهور و هفت همراهش به شهادت رسیدند.
https://borhankhabar.ir/vdcb.0b5urhbsziupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما