يکشنبه ۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷
کد مطلب : 2671
جالب است ۰
برهان خبر - در راهروهای مجلس شورای اسلامی شنید شده که علی نیکزاد و جمعی از نمایندگان برای اجماع در جبهه انقلاب اسلامی و انصراف برخی از نامزدها، رایزنی هایی را آغاز کردند. 
زمزمه ها در راهروهای مجلس/ از رایزنی نیکزاد تا تلاش جمعی نمایندگان برای اجماع و انصراف ها 
به گزارش برهان خبر امروز یکشنبه در راهروهای مجلس شورای اسلامی شنیده شده که نمایندگان عضو فراکسیون انقلاب اسلامی در تلاش هستند تا وحدت و اجماعی در جبهه انقلاب اسلامی برای انتخابات ریاست جمهوری شکل گیرد. 

در همین زمینه از زبان برخی از نمایندگان شنیده شده که علی نیکزاد نائب رئیس مجلس رایزنی هایی را با برخی از نامزدها آغاز کرده است تا اجماعی در جبهه انقلاب صورت گیرد. 

همچنین شنیده شده در راستای وحدت جبهه انقلاب بزودی برخی از نامزدها از ادامه رقابت انتخابات ریاست جمهوری انصراف خواهند داد. 

برخی از نمایندگان هم از میرحسین قاضی زاده و علیرضا زاکانی بعنوان نامزدهایی نام برده اند که برای وحدت جبهه انقلاب، از آنها خواسته شده تا  انصراف دهند. 

انتخابات ریاست جمهوری دور چهاردهم هشتم تیر امسال برگزار می شود و محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، سعید جلیلی، مصطفی پورمحمدی، امیرحسین قاضی زاده و مسعود پزشکیان شش نامزد این انتخابات هستند که غیر از پزشکیان، بقیه نامزدها متعلق به جبهه انقلاب هستند.
https://borhankhabar.ir/vdch.qnit23n-zftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما