پنجشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳
کد مطلب : 3227
رضاحسيني در گفتگو با برهان خبر پیشنهاد داد؛ 

گماردن بازرسان بر کار از سوی رئیس جمهور

جالب است ۰
برهان خبر - عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس یازدهم با اشاره به شروع بکار دولت چهاردهم از روز سه شنبه نهم مرداد گفت: آقای رئیس جمهور لطفا  در گماردن بازرسان بر کار دست اندرکاران همت ویژه قائل شوید. 
گماردن بازرسان بر کار از سوی رئیس جمهور
رضا حسيني نماينده سابق شهر بابك در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار برهان خبر با بيان اينكه رئیس جمهور پزشکیان، بی ادعا و بی آلایش و بدون وابستگی به جناحی خاص احیاکننده دولت اسلامی در عصری خواهد بود که منافع فردی و حزبی با سایه هولناک برای ایران عزیز مردم را دورتر و دورتر از آرمان‌ها و اهداف ارزشی نموده است، گفت: او آمده است تا سرعت فاصله مردم با حاکمیت را متوقف و آنرا نزدیک و نزدیک تر کند و این فقط با منش و روش ویژه دکتر پزشکیان که بر گرفته از ذات عجین شده وی با قرآن و نهج‌البلاغه است، امکان پذیر است. 
 
وی با اشاره به سنگ اندازیهای احتمالی بر سر راه دولت چهاردهم تصریح کرد: صد البته که افراطیون نیز بیکار نخواهند نشست و با هر ابزاری مانع تراشی خواهند کرد، اما ره به جایی نخواهند برد. 
 
عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس شورای اسلامی دور یازدهم افزود: امروز رفع مشکلات و نیازهای مردم بزرگترین خدمت برای کشور است کاری که خیلی ها ادعا کردند اما نتوانستند. شعارش را دادند به آن عمل نکردند. 
 
رضا حسینی با بیان اینکه دکتر پزشکیان خودش است، تصریح کرد: به همین دلیل اقبال مردمی را در پی داشت. پس باید خودش بماند با همین پوشش، گویش، روش و منش پهلوانی.  
 
وی افزود: آقای رئیس جمهور لطفا به اصل مهم نامه مولا علی (ع ) به مالک اشتر در گماردن بازرسان بر کار دست اندرکاران همت ویژه قائل شوید. 

نماينده سابق شهر بابك در مجلس یازدهم گفت: باید با همدلی و اتحاد در ساخت ایرانی آباد تلاش کنیم و رئیس جمهور مردمی را در این زمینه یاری رسانیم.
https://borhankhabar.ir/vdcf.0dmiw6d0egiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما