يکشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : 3287
جالب است ۰
برهان خبر - بعد از سه هفته تعطیلی، پنچ کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی برای این هفته که جلسات صحن مجلس برگزار می شود، هیچ برنامه کاری ارائه نکردند. 
پنچ کمیسیون مجلس بدون برنامه بعد از سه هفته تعطیلی 
به گزارش خبرنگار برهان خبر، مجلس شورای اسلامی امروز یازدهمین جلسه علنی خود را بعد از سه هفته تعطیلی برگزار کرد. دهمین جلسه مجلس در روز یکشنبه دهم تیر برگزار شد و از آن روز تا امروز نمایندگان در تعطیلات بسر می بردند. 
 
جلسات کمیسیونهای تخصصی مجلس هم از بعدازظهر امروز تشکیل می شود. 
 
مجلس شورای اسلامی دارای 14 کمیسیون است که عبارتند از کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری،کمیسیون اجتماعی، کمیسیون اقتصادی، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، کمیسیون انرژی، کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات، کمیسیون بهداشت و درمان، کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، کمیسیون صنایع و معادن، کمیسیون عمران، کمیسیون فرهنگی، کمیسیون قضایی و حقوقی، کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست و کمیسیون اصل 90 مجلس. 
 
بر اساس دستور کار کمیسیونهای تخصصی مجلس، از 14 کمیسیون تخصصی، پنچ کمیسیون هیچ دستور کاری را در طول این هفته اعلام نکردند. 
 
کمیسیون اصل 90، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، عمران، کمیسیون فرهنگی و کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی برای این هفته هیچ دستور کاری را اعلام نکردند. 
 
البته کمیسیون اصل 90، قضائی و حقوقی و فرهنگی به دلیل حد نصاب نرسیدن اعضای کمیسیون، هنوز تشکیل نشده است.  

مجلس دوازدهم از هفتم خرداد آغاز بکار کرد که در 55 روز گذشته تنها 10 جلسه علنی داشت.

https://borhankhabar.ir/vdcb.wbfurhb5ziupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما