شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷
کد مطلب : 3419
جالب است ۰
برهان خبر -  نمایندگان مجلس این  هفته فقط یک جلسه علنی دارند و تنها دستور کار مجلس هم تحلیف دکتر پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب است. 
مجلس این هفته فقط یک جلسه علنی دارد/ تنها تحلیف رئیس‌جمهور 
به گزارش خبرنگار برهان خبر، نمایندگان فردا یکشنبه در مراسم تنفیذ دکتر پزشکیان رئیس جمهور در حسینه امام خمینی (ره) شرکت می کنند. 

روز سه شنبه نهم مرداد هم مراسم تحلیف رئیس جمهور در صحن مجلس شورای اسلامی برگزار می شود. نمایندگان مجلس چهارشنبه دهم  مرداد جلسه علنی ندارد.بنابراین نمایندگان مجلس این هفته فقط یک روز جلسه علنی دارند.

مراسم تنفیذ حکم مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور منتخب دوره چهاردهم انتخابات ریاست‌جمهوری از جانب رهبر معظم انقلاب اسلامی، فردا ساعت ۱۰ صبح ( هفتم مرداد)، در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

طبق قانون اساسی مراسم تحلیف پس از تنفیذ حکم رئیس‌جمهور از سوی مقام معظم رهبری و با حضور رئیس دیوان عالی کشور، اعضای شورای نگهبان قانون اساسی، رئیس قوه قضائیه و سایر مقامات کشوری و لشکری در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود و طی آن رئیس‌جمهور منتخب بر اساس اصل ۱۲۱ قانون اساسی سوگند یاد می‌کند که همه استعداد و صلاحیت خویش را در راه ایفای مسئولیت‌هایی که برعهده گرفته است، به کار گیرد و خود را وقف خدمت به مردم و اعتلای کشور سازد؛ در پایان سوگندنامه را امضا می‌کند.
https://borhankhabar.ir/vdci.zapct1a53bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما